Gorputz Hezkuntzak Lehen Hezkuntzan ikasleen ondorengo gaitasunak garatzen
lagunduko du:
1. Norberaren gorputza eta gorputz jarduera beren mugimenduzko ahalbideak
arakatu eta horietaz gozatu, besteekin erlazionatu eta astialdia
antolatzeko baliabide gisa ezagutu eta baloratzea.
2. Higiene, elikadura, ezarrera eta gorputz ariketazko ohiturak hartzea,
norberaren gorputzarekiko jarrera arduratsua eta besteenganako begiramenezkoa adieraziz, ohitura hauek osasunean duten
ondorioekin lotuz.
3. Beren ahalegina erregulatu eta dosifikatzea, beren ahalbideekin eta
burutzen den zereginaren izaerarekin bat datorren autoexigentzi mailara iritsiz, funtsezko balorazio irizpidetzat ahalegin
horixe erabiliz eta ez lortutako emaitza.
4. Oinarrizko mugimenduzko ereduak menderatzea eskatzen duten arazoak
konpontzea, pertzepzio estimuluetara moldatu eta mugimenduak hautatuz, beren
ahalbideak ebaluatu ondoren.
5. Jolas eta jardueratan parte hartzea, besteekin harreman orekatu eta
aberasgarriak ezarriz eta ezaugarri pertsonal, sexual eta sozialen ondoriozko diskriminazioa, portaera erasokorrak eta etsaigo
jarrerak ekidinez kirol jardueratan.
6. Gorputz eta kirol jarduera ugariak eta hauek garatzen direneko
inguruneak ezagutu eta baloratzea.
7. Gorputz eta mugimenduaren adierazpen baliabideak erabiltzea sentipenak,
ideiak eta aldarteak komunikatu eta era honetan adierazitako mezuak ulertzeko.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina